Дзугаева Фатима
Открытое занятие во второй группе раннего возраста — полилингвальной по развитию речи «Уазал у! Зым гон у л дар с»
▼ Скачать + Заказать документы
Конспект открытого занятия по речевое развитие в ясельной группе
Тема: «Уазал у! Зым гон у л дар с.»
Воспитатель МБДОУ «Детский сад №21 с. Михайловское»
МО Пригородного района РСО-А – Дзугаева Ф. А.
21.12.23 г.
Приветствие:
Уа райсом хорз, къухта! - къ рцц-къ рцц-къ рцц
Уа райсом хорз, къаха - тъ пп-тъ пп-тъ пп
Уа райсом хорз, руста - къ рцц-къ рцц-къ рцц
Уа райсом хорз, тыппыр руста - къ рцц-къ рцц-къ рцц
Уа райсом хорз, дзых - тъупп-тъупп-тъупп
Публикация «Открытое занятие во второй группе раннего возраста — полилингвальной по развитию речи „Уазал у! Зым гон у л дар с“» размещена в разделах
- Конспекты занятий. Все конспекты
- Младшая группа
- Открытые занятия. Конспекты
- Развитие речи. Конспекты занятий, НОД
- Темочки
Уа райсом хорз, дандагта - къ рцц-къ рцц-къ рцц
Уа райсом хорз, фындз - Бип-бип-бип
Уа райсом хорз, сабита – уа райсом хорз
Сабита, абон нам ис уазджыта. Ма цы загъам - Уа райсом хорз.
Воспитатель спрашивает: «З гъут-ма, сыв лл тт, абон цавар бон у? Асаст бон у ави хур к сы? Тавд у ави уазал у? Нырт кк уын мдз вг бак сдзын н м мын сымах та з гъут, уый цы у? (отрывок)
Чи ф калдта к рты
Урс-урсид ыссад!
Цав р л гм разынд
Ах м стыр б ркад?
Чи сахуырста ссад й
Х хт м хъ д?
Чи й ныппырх кодта
У р х ф зты у д? Г. Кайтуков.
О, сыв лл тт, уый мит у. аф дзы афонт й та у зым г. Тагъд бир мит руардз н.
(Говорим о времени года (время года, холодно, что идет зимой, как одеваемся, какого цвета снег, игры зимой).
Пальчиковая гимнастика «1,2,3,4,5 …»
1,2,3,4,5
Мах к ртм хъазынм ацыдыст м,
Сар стам мах митын л г
Миты ратул батул кодтам
Зоныгъыл бырыдыст м
Хыдзарм рбацыдыст м
На митт рс рфтам
Бахордтам м схуыдыт м.
(стук в дверь)
В гости к детям заходит кукла Мадина. Она в зимней одежде. Здоровается с каждым ребенком за руку и говорит «салам» так можно здороваться с друзьями.
В. «Мадинайыл ис хъарм пъалто, хъарм худ, м хъарм цырыхъхъыт. Равдисут- ма, к м и хъаз н чызг н й пъалто? (к м сты й худ, цырыхъхъыт).
Мадина ах м хъарм дзаум тт ц м н скодта?
Цомут Мадинаим тезгъо к нынм.
Цыма мах д р н дзаум тт к н м. Цы к н м н у л? (вдисынц, цыма дзаум тт к н м – имитируют одевание). Цы скодтат у у л? Н къухт суазал уыдзысты. Цы н бак нын хъ уы н къухтыл? (рмкъухт).
Разыгрывание сценки.
В. : «К м сты не нгуылдзт? Ам сты не нгуылдзт! (прячет руки в варежку)
М н сты не нгуылдзт!» (вынимает руки из варежку) (повторить2-3 раза).
Скрип снега под ногами (музыка) «Цомут тезгъо к нынм цыма дуне мит й дзаг у. Ф ц у м митыл, г л бу рацахс м. Ныффу к н м митын г л буйыл. Фуууу. Митын г л бу нал ис!
Игра в снежки.
– Суазал сты м къухт, м къ хт м с куыд ахъарм к нон. (Сабит д р, цыма миты къуыбыл йтт й хъазынц, ах м зм лдтыт к нынц м дзурынц хъомылг н гим иум) :
Физминутка
Къухт, къухт – къ рцц-къ рцц-къ рцц
Къ хт, къ хт – тъ пп-тъ пп-тъ пп.
Къухт, къухт – тъупп-тъупп-тъупп.
Къ хт, къ хт – с пп-с пп-с пп.
Кукла Мадина уходит, попрощаться с ней.
Дидактич. игра «Заштопай варежку».
«Одеть куклу на прогулку».
Заключение.
Вопросы по теме.