Мажитова Асель
Занятие по казахскому языку «Ыдыстар — Посуда»
▼ Скачать + Заказать документы
Таырыбы: : Ыдыстар
Масаты: Закрепить с детьми название посуды на казахском языке;
Уметь различать посуду : деревянная, стеклянная, игрушечная.
Учить образовывать имена прилагательные, обозначающие материал, из которого сделан предмет.
Развивать слуховое восприятие, внимание, память, логическое мышление, сообразительность;
формировать бережное отношение к посуде.
Публикация «Занятие по казахскому языку „Ыдыстар — Посуда“» размещена в разделах
- Казахстан
- Конспекты занятий. Все конспекты
- Посуда. Все о посуде для детей
- Посуда. Конспекты занятий, НОД
- Темочки
- Конкурс для воспитателей и педагогов «Лучший конспект занятия (НОД)» апрель 2019
Крнекілі ктер: Коробка, суреттер,ойындар «Не артты», «Не жо», «р трлі ыдыс», «Суретші не шатастырды», «Не ойды ояды?»
Билингвалды компонент: сапты ая, трелке, каструл, шйнек, асы, шаышы
Іс-рекет кезедері Педагогті іс-рекеті Балаларды іс-рекеті
Мотивациялы–озаушылы Щатты шебер «Аю»
Аю, аю тршы
олыды жушы
Айнаа арашы
Шашыды тарашы Шатты щебер балалар жасайды
йымдастырушылы - ізденістік Дети входят в группу. На столе стоит коробка. (сюрпризный момент)
1.- Посмотрите, дети, здесь коробка.
Что же интересно в ней лежит?
- Мынау не? (Ыдыс).
Мынау сапты ая. тарелке, асы, шаышы, шйнек, каструл.
- Для чего нужна посуда? (чтобы есть, пить, класть еду, хранить продукты).
Презентация «Ыдыс»
Жмбатар жасыру.
На кухоньке нашей
мы варим в ней кашу,
Картошку, бульоны,
Супы, макароны (каструл)
Сама не ем, а всех кормлю. (асы)
Запасные зубы при еде шустры,
не кусать и не жевать, только пищу подавать (шаышы)
Имеет хобот, а не слон
Он чашкам отдает поклон (шйнек)
Для нас она необходима.
Ведь пищу из нее едим мы
Глубокая и мелкая. Зовут ее (трелке)
Ее за ручку мы берем.
Чай, кофе из нее мы пьем (сапты ая)
Д/о «р трлі ыдыс?» (ортаы топ)
ызыл шйнек, ызыл сапты ая, ызыл трелке, ызыл каструл
тстер: жасыл, сары, кк
Д/о «Не артты» ересек топ
мысалы: нан, май, асы, ст
асы артты – ол ыдыс
нан, май, ст – ол таам
«Не айда ояды?»
ат – атсауыт
нан –нансауыт
ст – стсауыт
кмпит – кмпитсауыт
Д/о «Не жо?»
Балалар не жо?
бірінші суретте сапты ая бар
екінші суретте сапты ая жо
Д/о «Артты ыдысты тап»
ыдыс - посуда
Балалар бір-бірден айтады.
Мынау сапты ая. Мынау тарелке, Мынау сапты ая, Мынау асы, Мынау шаышы, Мынау шйнек, Мынау каструл
презентация арап, балалар ыдыс туралы жмбаты шешті
балалар тстерді атап айтты ызыл шйнек, ызыл сапты ая, ызыл трелке, ызыл каструл
не артты сзді айтты
Балалар дрыс сызды
ат –атсауыт
нан –нансауыт
ст – стсауыт
кмпит – кмпитсауыт т. б
Балалар не жо дрыс атап, айтты
Балалар тауып айтады, оны сызады
пыша артты
т. б
Рефлексиялы-тзетушілік предлагаю детям накрыть стол
сервировка стола
Сен андай ыдыс ойды?
мен трелке ойдым
мен сапты ая ойдым
мен асы ойдым
мен асы ойдым
мен шаышы ойдым
Мен майлы ойдым
-ал не жо? - кмпит
ойын «Мен орысша, балалар азаша» Балалар белсенді сздік орды хормен айталайды.
Ктілеті н нтиже:
біледі : балалар ыдыс атауларын мегереді
игереді : балалар сапты ая, трелке, каструл, шйнек,асы сздерін йренеді
мегереді : таза стау керек