Жанна Ислямова
«Путешествие в мир казахского языка». Конспект ОУД в старшей группе
▼ Скачать + Заказать документы
йымдастырылан оу іс-рекетіні технологиялы картасы
Технологическая карта организованной учебной деятельности
Кні/ Дата:
Ересектер тобы / Старшая группа «Пингвинята»
Білім беру саласы / Область: Коммуникация, Познание.
Блім/ Подобласть: Казахский язык
Оку іс- рекеті/ Организованная учебная деятельность:
Таырыбы / Тема: «аза тілі леміне саяхат».
Публикация «„Путешествие в мир казахского языка“, Конспект ОУД в старшей группе» размещена в разделах
Задачи: аза тіліне тн,, і, дыбыстарын дрыс айта білуге жаттытыру. Таырып бойынша сздерді мірде олдана білуге баулу.
Полилингвальды компонент/ Полилингвальный компонент:
Сздік жмысы/ Словарная работа: мшине, ша, автобус, шар, т. б.
Технологиялы амтамасыз ету/ Технологическое обеспечение: компьютер, доп.
Этапы деятельности Действия педагога Действия детей
Мотивационно - побудительный
Организационно - поисковый
Рефлексивно - корригирующий
Орг. Момент:
Слеметсіндерме балалар?
Мен сендерді кргеніме те уаныштымын
Здравствуйте ребята я очень рада вас видеть.
Шатты шебер:
Дгелене трайы
Досты йін райы
аза тілімен дос болып
Біз кілді болайы.
алдары алай?
Игра: «Кілді доп» Допты бір-біріне латырып сраа жауап алады.
- Сені аты кім?
Балалар азір жылды ай мезгілі?
Жарайсыдар балалар.
Кктем айларын айтайышы кім біледі?
Балалар біз бгін «аза тілі леміне саяхата барайы».
андай клікпен баруа болады?
Балалар біз бгін мына уе шарларымен саяхата барамыз.
Все дети вмести говорят:
Досты, білім шапаат
Жрсін бізге жол бастап,
Сиырлы шарды осайы
аза тілі леміне саяхата барайы.
Міне балалар арандаршы біз аза тілі леміне саяхата келдік мнда трлі среттер, тстер жне сандар бар (посмотрите дети мы с вами оказались на экскурсии мире азахского языка).
Запись звука на ноутбуке (показана картинка волшебника где он рассказывает детям, что у него есть волшебная шкатулка и чтобы ее открыть нам нужно выполнить некоторые его задания (Слеметсіндерме балалар аза тілі леміне ош келдііздер, мен сендерді кргеніме уаныштымын. Мен аза тілі леміндегі сиыршы атаймын. Мен сендерге сиырлы обдишаны сыйа беремін біра оны алу шін сиырлы аламны тапсырмаларын орындау ажет. Тапсырманы толы орындасандар сиырлы аламны сендерге сыйы бар, ал тапсырманы орындауа дайынсындарма? Мен сендерге Сттілік тілеймін).
На экране выходит рисунок карандаша (Слем достарым мен сиырлы аламмын е алашы тапсырма мынадай) :
1.«Сиырлы сандар» деп аталады (татаа сандарды ретімен ойып оларды санау ажет). Суретте берілген есепті шыару керек (составить пример который показан на картинке в виде чисел)
Келесі тапсырманы орындау шін бізді жолымызда кедергілер тр екен кедергіден ту шін бізге сандарды басып келесі тапсырманы орындау керек (чтобы выполнить следующее задание перед нами встретились преграды натупая на цифры лежащие на полу мы передвигаемся к следующему заданию) 2. Балалар екінші тапсырма «Жеміс-жидекті себеттерге блу тсін атау жне санау»
Затем нужно овощи и фрукты разделить по корзинкам и посчитать также назвать цвет.
Физминутка: Балалар біз шаршап алан секілдіміз олай болса «Степ аэробика» жаттыуларын жасайы (Дети мы кажется устали давайте выполним упражнения Степ-аэробики) Перед детьми лежат предметы на полу педагог спрашивает на какую геометрическую фигуру похож предмет.
Балалар татаа арайы 3тапсырма. Ал балалар 3 тапсырма мынандай: «Биік-аласа» деп аталады. Татада крсетіліп туран суреттерден заттарды салыстыра отырып айсысы биік айсысы аласа екені айту.
Затем показать детям волшебный сундучок и оттуда вытащить волшебную ручку.
Дети давайте вернемся к нашим волшебным шарам где мы с вами побывали? Что в волшебном мире видели?
-Ребята, скажем рахмет волшебнику и попрощаемся с ним: Сау болыыз,
-До свидания, волшебник.
Балалар, о чем мы говорили?
Что делали?
Вам понравилось?
-Сау болыдар, балалар! Слеметсіз бе Жанна Куанышевна
Балалар шеберге турып айталайды.
Встали в круг и повторяют
Жасы.
- Слем- Слем
-Сені аты кім?-Мені атым Саша.
-Сен нешедесі?
-Мен бестемін.
Кктем.
Наурыз,Суір,Мамыр.
Машине, ша, автобус,поезд.
Балалара бір бірден таратады шарды.
Повторение хором 1 раз (балалар бірге айталайды) .
Балалар жан-жаына арайды (Дети смотрят по сторонам)
Рахмет.
Ответы детей:
Аня выходит к доске выставляет числа по порядку затем считает (на трех языках).
Дети выполняют задания волшебного ключа.
Маша считает фрукты, а Ислам овощи.
Давайте выполним:
Выполняют зарядку и считают на казахском языке. Дети берут перекладины для зарядки и начинают ее выполнять.
Тртбрыш – квадрат жарайсындар – молодцы ребята.
Ответы детей:
Полина и Данил Нижников отвечают.
Мы побывали в волшебной стране казахского языка и там мы видели волшебника он давал нам задания чтобы открыть сундучок и получить волшебную ручку котора исполняет желания.
Сау болыыз.
Ожидаемый результат:
Знать: таырып бойынша сздерді біледі, жптасып диалог ра алды.
Иметь: ысаша сйлем рап айта алуды мегерді.
Уметь: Сраа жауап беруді, аза тіліне тн дыбыстарды дрыс дыбыстай алуды йренеді.