Оксана Анилина
Занятие «Домашние животные» для младшего возраста
▼ Скачать + Заказать документы
П т м шле п л паракан муниципалл бюджетл в рент учреждений
«Н. А. Афанасьев яч лл К лкешри п т м шле п л паракан т п шкул»
Килти выль х-ч рл х
П л пухасси
Икк м ш к н ушк н
Анилина Оксана Николаевна
1 категорилл воспитатель
К лкеш - 2019
Тема: Килти выль х-ч рл х.
Т ллев сем: Килти х шп р выль х-ч рл хпе тата в сен урисемпе паллаштарасси.
В рент задачисем:
• Килти ч р чунсене «килти выль х-ч рл х» тесе каламаллине п лтересси.
• Ачасене килти выль х-ч рл х инчен, в сен урисем инчен ытларах п л парасси.
• Килти выль х-ч рл хе ынсем п хса усранине нлантарасси.
Публикация «Занятие „Домашние животные“ для младшего возраста» размещена в разделах
- Домашние животные. Все материалы
- Домашние животные. Конспекты занятий
- Животные. В мире животных
- Конспекты занятий. Все конспекты
- Темочки
• Х ш-п р выль х-ч рл х сассине асра х варса ев рлесе каласси.
• Выль х-ч рл х урисене т р с тупма х н хтарасси.
Аталантару задачисем:
• Ачасен тимл хне, шух шлавне, тавракур мне аталантарасси.
• Выль х-ч рл х уйр млах сене ас рхама пул шасси.
• Ачасен с мах йышне аталантарасси.
Воспитании задачисем:
• Воспитателе тимл итлеме, ыйтусем ине т р с хуравлама х н хтарасси.
• Килти выль хсемш н т р шма х н хтарасси. ит ннисемпе п рле т рл е хутш нма хавхалантарасси.
Методика мел сем:
• В й.
• К тарту (керч ксен слайч пе ус курни).
• С мах (аса илтерни, ыйтусем, ачасен хурав сем).
• Хавхалантарни, в рент не тишкерни.
С мах йышне пуянлатасси: килти выль х-ч рл х, кушак урисем, йыт урисем, п ру, тиха, м рлатать, в рет, м к рет, к енет.
Интерактивл технологисем:
• Т ван (ч ваш) пуплевне аталантарасси.
• Хутш ну.
• В й сем вылясси.
Ус курмалли к тарту хат р сем: килти выль х-ч рл х керч к сен слайч сем.
Ус курмалли вале хат р сем: ч р чунсен маскисем, куччене сем.
К текен результатсем:
• Ачасем к тартн ч р чунсем килти выль х пулнине п ле.
• Ч р чунсене к леткен п р пай пе (пу пе) т р с кала.
• «ура» с маха нумайл хисепре «урасем» тесе калама пултара.
• Ч р чунсен урисене т р с тупма пултара.
В рент н юх м.
I. Й ркелемелли самант.
Воспитатель: авракана пу тарнатп р.
Ал сенчен тыт натп р.
П р-п рне п хса кулатп р.
Юлташсемш н сав натп р.
Эп сир н ине п хса й л кулат п. Эсир п р-п рин ине п хса й л кул р.
II. Т п пай.
1. Тупмалли юмах н тупс мне тупасси.
Воспитатель: Ачасем, пир н пата паян х нана такам килесш н. Тимл итл р, тупс мне кал р.
Пул, хайма юратать.
«М р, м р» тесе в л юрлать.
Анне на с т парать.
ур м нчен ачашлать.
Ачасем, м н-ши в л?
Ачасем: Кушак.
Воспитатель: Маттур, ачасем, т р с п лт р. Ку в л кушак. (1-м ш слайд)
Кушак паян пир н ача садне килч. Ун н паян уралн кун. ав нпа та в л х нана х й н юлташ – ч р чунсене ч нме шутлар. М нле шутлат р эсир, камсем киле -ши кушак патне?
Ачасен хурав сем.
2. В й «М нле ч р чун пытанн?»
Воспитатель: Х насем пурте килн, анчах та в сем пытанн. В сем кушак валли сав н л самант т васш н. Ч р чунсем кушак патне тухч р тесен, пир н м нле ч р чун килнине п лмелле.
Воспитатель: Карта хы не м нле ч р чун пытанн? (2-м ш слайд)
Ачасем: не.
Воспитатель: М нле п лт р?
Ачасем: не пу кур нать.
Воспитатель: Карта хы нче м нле ч р чун? (3-м ш слайд)
Ачасем: Йыт. Йыт пу кур нать.
Воспитатель: Тата м нле ч р чун килн -ши х нана? (4-м ш слайд)
Ачасем: Лаша. Лаша пу кур нать.
3. Сывламалли х н хтару.
Воспитатель: Ак пур ч р чун та тухр те кушака саламлама пу лар.
ак ч р чунсем м нле сас сем к ларнине аса илер-ха. Саламлан чухне хытт н кала. Эпир те хытт н кал п р.
Воспитатель: Йыт в рет –
Ачасем: Хам – хам – хам!
Воспитатель: не м к рет –
Ачасем: Му-ук! Му-ук! Му-ук!
Воспитатель: Лаша к енет –
Ачасем: Их -х! Их -х!
Воспитатель: Кушак вара в сене хир –
Ачасем: М р – м р – м р!
Воспитатель: Ачасем, ак ч р чунсене камсем п ха?
Ачасем: ынсем.
Воспитатель: Т р с, в сем ынсемпе юнашар пур на. В сене ынсем п ха : апат итере, юрата.
- Йытта та. (5-м ш слайд)
- Кушака та. (6-м ш слайд)
- нене те. (7-м ш слайд)
- Лашана та. (8-м ш слайд)
Воспитатель: ав нпа та ак ч р чунсене килти выль х-ч рл х те. Пурте калатп р: килти выль х-ч рл х.
Ачасем: Килти выль х-ч рл х.
Воспитатель: Апла эпир сир нпе м нсем инчен кала атп р?
Ачасем: Килти выль х-ч рл х инчен.
Воспитатель: Кушак патне м нле ч р чунсем килн?
Ачасем: Йыт, не, лаша.
4. Выль х-ч рл хсен усси.
Воспитатель: Ч р чунсем х нара сав нч, ынна м нле ус панипе мухтанч. Кашни х й чи ус лли тесе шутлать. ав нпа та тавлашсах кайр. Ачасем, айт р-ха, ч р чунсене туслаштарар. Аса илер-ха, кашни ч р чун ынна м нле ус парать.
Йыт м н т вать!
Ачасем: П рт сыхлать. (9-м ш слайд)
Воспитатель: не ынна м нле ус парать?
Ачасем: С т парать. (10-м ш слайд)
Воспитатель: Маттур. Лашан уссине кам калать?
Ачасем: Йыв р япаласене, ынсене турттарать. (11-м ш слайд)
Воспитатель: Маттур, ачасем. Пир н тата кушак юлч. Кушак н усси пур-ши вара?
Ачасем: Кушак ш ши тытать. (12-м ш слайд)
Воспитатель: Курат р-и, ачасем, кашни ч р чун кирл, в сем пурте ынна ус пара.
5. Кану в х ч «Эс м н ятл?».
(Ачасем ч р чун маскисене т х на).
Воспитатель: Эс м н ятл? - М р – м р – м р!
Воспитатель: Эс м н ятл? - Хам – хам – хам!
Воспитатель: Эс м н ятл? - Му-ук! Му-ук! Му-ук!
Воспитатель: Эс м н ятл? - Их -х! Их -х!
6. В й «Ч р чунсен пепкисем».
Воспитатель: Ачасем, х нана килн ч р чунсен пепкисем пур-ши вара?
Ачасем: Пур.
(Ачасем калаймасан, воспитатель пул шать).
Воспитатель: Кушак н пепкисене м нле кала?
Ачасем: Кушак урисем. (13-м ш слайд)
Воспитатель: Йыт пепкисене?
Ачасем: Йыт урисем. (14-м ш слайд)
Воспитатель: нен м нле?
Ачасем: П ру. (15-м ш слайд)
Воспитатель: Лашан вара?
Ачасем: Тиха. (16-м ш слайд)
7. В й «Ч р чунсен урине т р с п л».
Воспитатель: Ачасем, кашни ч р чун урисене т р с тупма пул ш р-ха мана.
- Кушак н. (17-м ш слайд)
- Йыт н. (18-м ш слайд)
- нен. (19-м ш слайд)
- Лашан. (20-м ш слайд)
III. П т млет.
Воспитатель: Ачасем, ч р чунсем туслашр. Малашне в сем в р м. Кал р-ха, м нле ч р чунсем туслашр?
Ачасем: Килти ч р чунсем, килти выль х-ч рл х.
Воспитатель: Маттур, ачасем. Эсир пит лай х лер р, мана пит пул шр р. ак выль х-ч рл хсенчен х ш сем сир н те пур. Эсир в сене юратат р-и?
Ачасем: Юрататп р.
Воспитатель: Кушак х й н уралн кун яч пе пурин валли те куччене сем хат рлен : ч р чунсем валли те, пир н валли те.
(Ачасене куччене сем вале се пани).