Миляуша Гарифуллина
Выпускной утренник «Выпускники-звездочки»
▼ Скачать
Тема: «Выпускники – звездочки»
Цель: создать атмосферу праздника, сформировать у детей положительное отношение к знаниям и школе
Задачи:
1. Создать условия для проявления творческих способностей детей, создание эмоционально положительной атмосферы сотрудничества детского сада и семьи, совместные переживания радости и грусти, расставания, ощущения общего праздника.
2. С помощью игровых приёмов активизировать мыслительную деятельность детей.
3. Формирование у детей и родителей чувства благодарности к сотрудникам детского сада
4. Совершенствование актёрского мастерства родителей и детей
Публикация «Выпускной утренник „Выпускники-звездочки“» размещена в разделах
- Выпускной. Сценарии выпускных в детском саду
- Выпускной. Сценарии звездных выпусков
- Сценарии праздников. Развлечения, досуги, утренники
- Темочки
- Конкурс для воспитателей и педагогов «Лучший конспект занятия (НОД)» октябрь 2023
Звучат фанфары. Выходит, ведущий
Ведущая 1
И нмесез, ис нмесез кадерле кунаклар!
Б йр мебезне башларга р хс т итегез.
Ведущая 2
Х ерле к н, х ерле к н дуслар!
Чыгарылыш группасы балаларын каршы алырга зерме сез?
Гости: йе!
Ведущая 1.
Безне залыбызда г рли б йр м
Кемне дер яше чыгар, кемдер елмаеп алыр.
Ведущая 2.
Б ген ис “Чыгарылыш кич се – 2021” дип исемл нг н проект з эшен т мамлый. м без алкышлар астында, шул проекта катнашучы и матур, и у ган, и шаян, ярд мчел балаларны т рг чакырыйк.
(Ведущий по очереди представляет выпускников. Дети по очереди выходят в зал под торжественную музыку.)
1. Ураган в душе, пламенный мотор в сердце, искрометный взгляд и обостренное чувство справедливости. Будущий наш шпион!- Данияр
2. Модная и современная девочка, будущая успешная бизнес леди в области красоты. Будущий парикмахер. – Элаиза.
3. Ответственная, внимательная, готовая всем и всегда прийти на помощь. Будущий основатель детского сада и будущий воспитатель! – Гузель
4. Его добродушный взгляд и спокойный вид окажутся весьма обманчивы, ведь в душе он рьяный борец за справедливость. Будущий пожарник! - Альберт
5. Самая добрая, самая отзывчивая и доброжелательная девочка в мире. Будущий заслуженный врач. - Ясмина
6. Величайший художник истории, талантливый осветитель эпохи и просто творческий мальчик. Наш будущий электрик! - Ильдар
7. Девочка, которая может поддержать любой разговор и даже дать интервью. Да, что скрывать, из нее выйдет прекрасный пекарь. – Эвелина.
8. Близкий друг животных и сказочных драконов, известный молодой зоолог и биолог, и просто поразительная девчушка. Наш будущий доктор! – Дина.
9. Веселая, общительная, с хорошим чувством юмора. Наш будущий продавец. – Лилия.
10. Он нигде не пропадет, найдет выход из любой ситуации. Позитивный, смелый, умный и будущий основатель скти магазинов продуктов, одежды и обуви. – Азгар.
11. Вежливая, тактичная, аккуратная. Где-то разговорчива, где-то молчалива… Будущий дипломат в области торговли. – Ралина.
12. Вы не поверите, но в свои 7 лет, он уже мечтает водить автомобиль. Мы уверены, что совсем скоро он с легкостью достигнет этой цели и станет настоящим автодилером. – Альмир.
13. Добрая, стеснительная, старательная и очень симпатичная. Она в будущем станет настоящим воспитателем. – Самира.
14. Эта девочка каждый день выглядит сногсшибательно. Все ее прически модные и современные! Самый юный парикмахер мирового уровня! – Нафиса.
15. Пока что она создает современные и модные образы куклам, но скоро будет готова поработать и с вами, дорогие мамы. Встречайте, талантливый стилист-парикмахер! – Азалия.
Ведущая: Балаларыбызны барлык талантларын чутлап бетерерлек т гел. Шул талантларны кайберл рен к реп кит р чен “Чыгарылыш кич се-2021” диг н йолдызлы б йр мне башлап иб рербез. Балаларыбыз зл рене талантлары бел н сезне с ендерерл р. сез, кадерле кунаклар кулларыгызны лл мич к чле алкышларга балаларыбызны к мерг ашыгыгыз.
Стихи детей:
1. Ис нмесез диеп башлыйк ле
Б йр мн р бит шулай башлана.
к елл р безне бакчабыздан китеп
М кт пл рг инде ашкына.
2. Олы б йр м б ген безд
Зурлар инде к бебез.
Бакча бел н хушлашабыз
Б ген со гы к небез.
3. Сау бул инде, г з л бакча,
Безне ылы оябыз.
Синд сеп канат ярдык,
Алып мен р йолдызларга
Монда ск н канатлар.
Йолдызлардан тез рбез без
Барыр юлга маяклар.
4. Прощальный бал, так много глаз
Устремлены сейчас на нас
Мы никого не позабыли,
Мы всех на праздник пригласили.
5. О нас сегодня все твердят,
Для нас улыбки эти!
Покинем скоро детский сад,
Ведь мы уже не дети!
6. С любовью воспитатели родные
Помашут вслед своим выпускникам.
За нас не бойтесь, мы уже большие
И за заботу благодарны вам.
7. Этот праздник наш веселый,
Потому что скоро в школу,
Только жаль, прощаться надо
Нам с любимым детским садом.
8. Этот праздник – день прощанья,
Грустный и веселый,
Детский сад наш, до свиданья,
Здравствуй, здравствуй, школа!
9. Яраттык бакчабызны
Жырлап уйнадык, к лдек.
Чыныгып, т нг к ч жыеп
М кт пк зерл ндек.
10. “Каенкай” бакчсы
Безнен гуз л бакчабыз.
Ист лекле к н б ген
Бакча бел н хушлашабыз.
11. Мэктэпкэ барам, мэктэпкэ
Кем анда бармый калган?
Эти-эни дэ яшь чакта
Мэктэптэ белем алган.
12. Житте хушлашу сэгате,
И кунелле бакчабыз.
Сонгы тапкыр сезнен белэн
Кунеллэрне ачабыз.
Песня
«ПРОВОЖАЕТ САДИК НАС»
Скоро, скоро в первый класс!
Провожает садик нас,
Провожает садик нас.
Будем буквы изучать,
В школе знания получать
Не один, а много раз.
Будем буквы изучать,
В школе знания получать
Не один, а много раз.
Припев:
В первый раз, в первый класс
С удовольствием пойдём
И с собою тетрадки
И книжки мы возьмём.
Педагоги нас будут любить
И за всё хвалить.
Педагоги нас будут любить
И за всё хвалить.
До свидания, детский сад!
До свидания, детский сад!
С вами мы прощаемся
И учиться лучше всех,
Чтоб сопутствовал успех
Очень постараемся.
И учиться лучше всех,
Чтоб сопутствовал успех
Очень постараемся.
Припев.
В первый раз, в первый класс
С удовольствием пойдём
И с собою тетрадки
И книжки мы возьмём.
Педагоги нас будут любить
И за всё хвалить.
Педагоги нас будут любить
И за всё хвалить.
Садятся на стулья
Ведущая:
Карагыз ле кы гырау чы лаган тавыш ишетел т гелме со? Кемн р кил монда? Кечкен л ребез кил ик н бит. йд гез бире узыгыз. Нинди н р бел н килдегез?
Кечкен л р т ркеме т рбиячесе: Без чыгарылыш т ркемне котларга дип килдек. Кечкен ген бию т къдим ит рбез.
“Динь – динь” музыкасына биил р. Котлыйлар, тел к телил р. Чыгып кит л р.
«Маша м Аю” музыкасы астында Маша й гереп кер, к п уенчыклар к реп туктап кала.
Маша. ООО! Ш п! Х зер уйнаячакмын! (Начинает играть, то с мячом, то с куклой. Бросает играть). Эх, к елсез! (Вздыхает, задумывается) Тагын ни эшл рг мик н? (Видит детей). О-о, нинди матурлар, шаяннар! Кешел рне к рми д торам. йб т кичл р сезг! йд гез танышабыз! Мин - Маша!
Ведущий. Ис нме, Маша!
Маша: болар кемн р? (разводит руками)
Ведущая: болар балалар бакчасы балалары.
Маша. (у виска крутит пальчиком) бакча. н рс – н рс дисе? Каян дисе? Н рс? Ничек инде бакчада балалар ссенн р ди? (к л башлый)
Ведущий. Юк инде, Маша! Балалар бакчасына балалар й ри, алар анда уйный, дуслашалар, к п я алыклар бел л р.
Маша. Во ш пски бу!
Ведущая: бел се ме, Маша, б ген безд б йр м бит. Балаларны “Чыгарылыш кич се”. йд син д безне бел н б йр м ит. Балалар бел н биеп ырлап к ел ачарсы.
Маша: Оооо. Нинди ш п. Минем д биисе килеп китте. (Маша елый башлый)
Ведущая: Тукта ле, ни булды си а? ле ген шат иде, х зер инде елый башлады.
Маша: Минем д м кт пк барасым килеп китте. Мин бит инде зуууур стем.
Ведущая: М кт пк барыр чен укый белерг кир к. син х рефл рне бел се ме?
Маша: Бел м, ничек белм ск ди.
Ведущая: Х зер тикшереп карарбыз. Х зер уен уйнап алырбыз, “Х реф” дип атала.
Игра «Маша м х рефл р»
На стенде вывешивают лист с буквами. Первая буква Р.
Маша. А-а-а!
Ведущая: (отрицательно качает головой).
Маша: Ниг А т гел мени? лл Ы-ы-ы?
Ведущая: Балалар нинди х реф?
Дети: Р-р-р!
Маша: Балага ырылдарга ярамый! йд гез икенче х рефне.
Выставляется лист с буквой Ж.
Маша: Ой, куркам! Нинди куркыныч корт (Пугается, закрывает глаза ладошками, затем приоткрывая один глаз).
Маша: Ниг корт т гел мени? Уфф, котолдым! Балаларны алай куркытырга ярамый. Ну, всё, х рефл рне мин йр ндем. Мин шундый акыллы!
Ведущая: (качает головой) Эх, Маша! д гез ле чыгарылыш балалары мин сезг х рефл р бир м, сез ис шулардан бер с з т зерг тиеш булырсыз. Нинди с з булыр ик н? (М КТ П)
Маша: Н рс?Ниг кир к бу х рефл р, с зл р, уенчыклар к п блган ирд. (Подходит к игрушкам, берет куклу) Мин бик нык яратам уйнарга. Мин барлык уенчыкларны да зем бел н м кт пк алачакмын. китаплар урынына.
Ведущая: Баллар, йтегезче м кт пк уенчыклар алырга ярыймы?
Ответы детей.
Ведущая: Уенчыкларны без кечкен л рг калдырыйк. Нинди тавш ишетел? Карагыз ле, кемн р кил монда.
Кадерле чыгарылыш т ркеме балалары сезне котларга, тел кл р тел рг кечкен йолдызчыклар килг н. йд гез ле, каршы алыйк.
(входят дети средней группы с портфелями, рюкзаками из портфелей торчат игрушки и горшок)
1. Сез беренче класска барасыз?
Б лки безне д алырсыз?
Без сумкаларыны тутырдык
Группадан чыгып качтык.
2. Яза белм с к т,
Ябыштыра, ясый бел без
Без уенчыкларны алдык та,
Группадан чыгып й гердек.
3. Мы с собою все собрали:
Две машины, куклу, Заю.
Всё в портфелях есть у нас
И горшочек про запас.
4. Сами видите, что мы
В школу все пойти должны!
Мы решили в тихий час
Что нам в школу в самый раз!
Заходит воспитатель средней группы:
- Ничек сез мине куркыттыгыз
Группадан чыгып качкансыз
Все малыши:
Уйладык, уйладык
Без д м кт пк барыйк дидек.
Воспитательница:
М кт пк барыр чен
Бераз с рг кир к
Карагыз як – ягыгызга
Монда булачак беренче класс балалары.
йд гез ле аларны котлап, бер бию башкарыйк.
Уртанчы т ркем балалары, т рбиячел ре бел н котлау с зл ре йт л р, к чт н ч тапшыралар.
Маша: Охо-хошеньки-хо-хо! Вздыхает. К елл ремне тутырдылар, шундый ш п с зл р с йл дел р, мату итеп биедел р.
Ведущая: Маша, мо суланып утырма ле, йд гез ле чыгарылыш т ркеме бел н берг бер ел буе группада й рг н зурлар т ркеме балаларын – К пим бел н залияны чакырыйк ле. Аларны да ипт шл рен йтер с зл ре бардыр.
1. С нами редко вы играли
Малышами называли
Иногда нас обижали,
Нам игрушки не давали.
2. Но теперь вы не такие
Вы уже совсем большие
Мы пришли поздравить вас
С переходом в первый класс.
Ведущий: Молодцы, балалар. йд гез ле зурлар бел н берлект чыгарылыш т ркеме д ырласын.
Маша. Э-эх! Ш п бу! Мин яратам б йр мн рне. Яратам матур итеп ырлаганнарны. Мин д бераз ырлый бел м.
Началсяяяяяя сентябрь
Маша идёт в первыыыый класс!
За плечами настояяяяящий ранееееец,
На голове большуууущий беееелый бааааант. (ырлый башлый, с зл рен оныта да, башын кашый) ярар ла да инде, лучше мин ты лыйм балаларны.
Просто!
Просто, просто, мы маленькие звезды
Пой вместе с нами, танцуй вместе с нами.
Все знаем движения, снимаем напряженье
Ай, будет круто, ай, ай, будет круто. Эй
Если у тебя нет друга
Или ты обижен на весь свет
Мы на встречу протянем руку
Ты откроешь сердце в ответ.
Просто, просто, мы маленькие звезды
Пой вместе с нами, танцуй вместе с нами.
Все знаем движения, снимаем напряженье
Ай, будет круто, ай, ай, будет круто. Эй
Не ходи один угрюмо
Растяни улыбку до ушей
Ну и что, что нет еще зуба
Главное, чтоб был человек – хороший.
Просто, просто, мы маленькие звезды
Пой вместе с нами, танцуй вместе с нами.
Все знаем движения, снимаем напряженье
Ай, будет круто, ай, ай, будет круто. Эй
Ведущая: Молодцы, балалар. Ну ничек Маша?Ошадымы си а?
Маша: Ох, ш п булды бу. Ми а бик т ошады. Минем тагын уйнап аласым кил. лл табышмаклар йтеп алабызмы?
Мен ми а Миша йтк н иде, язып та куйдым ле, онытсам дип. сезг д йтеп карыйм ле. Игътибар бел н ты лагыз!
1. Тавык бер аякта ике килограмм тора. г р ике аякка баса, нич килограмм була? Мин д рт дип уйлым. Д ресме? (ике)
2. Мин койма астыннан д рт песи аягы м д рт тавык аягы к р м. Койма артында ниче тавык м ниче песи? (Бер песи м ике тавык).
3. Б кт нич аяк? (Алты)
4. Суалчанда нич аяк. (Аяк булмый)
5. Кем биек оча: пингвин яки т ч? (Алар очмыйлар)
6. Парктан крокодил кил м мороженое сатып ала. зен, кызына м ике улына. Кем тизр к саный нич мороженое алган? (д рт)
Ну, балалар, с ендердегез! Сез саный бел сез ик н. Х зер биерг д була!
Чыгарылыш т ркеме вальс биюе биил р.
Чыгарылыш т ркеме торып баса, котлау с зл ре йтерг.
1. Спасибо тем, кто нас учил
«Спасибо» говорить.
Спасибо тем, кто нас любил
Учил нас дружно жить.
2. Не грустите, мы обязательно
Вас не раз еще навестим,
Наши нянечка и воспитатели
От души мы вас благодарим.
3. У заведующей нашей
Круглый год забот не счесть,
Чтобы в садике ребятам
Было, что и пить и есть.
3. Т мле ашлар, салатлар,
Котлетлар м коймаклар,
Тел йотарлык пироглар,
Тагын бик к п ризыклар
Ашхан д пешердел р
Безне пешекче апалар.
4. К п ырлар м биюл р
йр ндек без берг.
Шушы б йр м кич сенд
Зур р хм т дибез сезг!
5. Сез бирдегез к чегезне
м й р к ылыгызны.
Сезне кебек апаларны
Без тагын табарбызмы?
6. Ничек кен мактасак та
з кебек с зл ребез.
Сезд н башка, апалар
М кт пт без нишл рбез?
7. Пришла пора расстаться,
Прощай, наш детский сад.
Хотелось бы остаться,
Но школа ждет ребят.
8. Мы весёлые ребята
Мы нигде не пропадём.
Если надо мы станцуем.
Если надо мы споём.
9. Детский сад наш до свиданья!
Мы уходим в 1 класс
За заботу и вниманье
Благодарны много раз.
10. итте хушлашу с гате,
и к елле бакчабыз
м мондагы бик кадерле
барлык апаларыбыз.
12. Бу кичэбез горлэп утсен,
Истэ калсын гомэргэ,
Бэйрэмнэрсез яшэп булмый
Жирнен якты йозендэ.
13. Р хм т сезг, апалар
Сабыр, т зем булдыгыз.
Безне т рбиял чен
К чегезне куйдыгыз.
Ведущая: х зер сезне чен со гы саубуллашу ыры булыр. (балалар ырлаганда проекторда аларны садикта булган вакытлары к рс тел ч к)
“Саубул бакча”
1. Ниг к елле вакытлар
Шулай тиз тк н.
Инде безг бакчабыбыздан
Кит се ик н
Кушымта: Сау бул инде,
й нурлы бакча.
Сагынып иск алырбыз
Кайда булсак та.
2. стерде безне яратып
Бик р х т иде.
Бер д кит сел р килми
Калдырып сине.
Кушымта: Сау бул инде,
й нурлы бакча.
Сагынып иск алырбыз
Кайда булсак та.
3. йр тте х реф танырга
Биюг, ырга.
Бер-беребезне якларга
Дуслар булырга.
Кушымта: Сау бул инде,
й нурлы бакча.
Сагынып иск алырбыз
Кайда булсак та.
Ведущая:
нил р – ир й зенд и кадерле кешел ребез. Аларга йтер с з рчак табыла. Безне балаларны нил рен д йтер с зл ре ыелган.
1. Мине стерг н чен,
2Тыныч к нем м т нем чен,
3Яхшы ки шл ре чен,
4 ылы с зл ре чен,
5Ирк -назлары чен,
6. Б хетле балачагым чен,
7Т мле ашлары чен,
8. Дуслар табарга ярд м итк не чен,
БАРЫСЫ БЕРГ :
Р хм т си а, нием!
Алып баручы. (кы гырау тотып)
Ты лагыз ле тып-тын калып
Кы гырау чы лавы бу,
Бакчадан сезне м кт пк
Чакырып ырлавы бу.
Чы лый-чы лый х б р китер
К т диеп м кт п, парталар,
Белем д нясы ишеген ки ачып
К т сезне укытучы апалар.
(Кы гырау шалтырый) Мен балалар м кт пт шундый кы гырау каршы ала инде сезне. Ул сезне белем илен чакыра. Я а белемн р йр нерг, я а дуслар табарга йди.
Булдырдыгыз, балалар! Шуны чен мин сезг “Белем
илене ” ачкычын тапшырам. Аны кабул итеп алыгыз. “4”ле м
“5”ле билгел ре ген алып кайтыгыз. х зер, балалар, сезне д котлау вакыты итте.
С з бакча м дирен бирел. (Ул балаларга бакчаны т мамлау
турында диплом м б л кл р тапшыра. Аннары с зне ата-аналар ала.)
Алып баручы: х зер барлык кунакларга, ти – нил ребезг, т рбияче апаларыбызга, балалар бакчасында эшл че барлык кешел рг р хм тебезне белдереп бер б л к т къдим ит без. Игътибар бел н карагыз. Р хим итегез балалар. Бире узыгыз.
Х рм тле балалар, мен бакчабыздагы со гы б йр м ирт се ахырына якынлашты. Без сезг и изге тел кл рне телибез. М кт пне д бакчаны яраткан кебек яратыгыз, тырышып укыгыз. Сау-с л м т,озын гомерле, белемле, акыллы балалар булып сегез. Болар безне
бакчаныкы диеп безг с енеп торырга язсын. Ак юллар сезг,балалар.
Х рм тле ти- нил р! Шатлыклары бел н безне с ендерг н,шуклыклары бел н безне к ендерг н балаларыбызны белем к ненд беренче укытучылары апаларына тапшырабыз.
Тату яш дек, сез безне, без сезне а ладык. Гел шулай и йб т ти- нил р булыгыз, Алла ы Т гал балаларыгызны игелеген к реп с енеп яш рг язсын. Сау булыгыз. Ис н-сау яш гез.