ЛюцияЕ
Логоритмика «Веселый лыжник. Быстрокрылые коньки»
▼ Скачать + Заказать документы
ПАСПОРТ АВТОРСКОЙ ЛОГОРИТМИКИ.
Название ДОУ: МБДОУ «Детский сад присмотра и оздоровления №12 «Кунчээнэ» с Мындаба» Усть-Алданский улус (район). Республика Саха (Якутия)
Название логоритмики : «Веселый лыжник», «Быстрокрылые коньки».
ФИО автора: Учитель-логопед Ефремова Люция Даниловна
Год разработки: 2022 год, логоритмика написана на якутском языке, языке – саха.
Образовательная область: Речевое развитие. Коррекция речевых нарушений.
Целевая группа: Дошкольники 5-7 лет
Темочки:
- Коньки, фигурное катание
- Логопедия. Работа логопеда
- Логоритмика. Логопедическая ритмика
- Лыжи, лыжный вид спорта
- Лыжная подготовка. Обучение катанию на лыжах
- Темочки
- Конкурс для воспитателей и педагогов «Лучшая авторская дидактическая игра» декабрь 2024
Актуальность: Логоритмика одно из звеньев коррекционной педагогики. Это один из качественных методов работы по коррекции речи дошкольника. Она воедино связывает слово, музыку и движения, эффективен и интересен детям.
Цель: Коррекция речевых нарушений через логоритмику с наглядной опорой.
Задачи:
Уточнение артикуляции;
Развитие слухового внимания;
Развитие фонематическое восприятия;
Расширение лексического запаса;
Совершенствование общей и мелкой моторики;
Стимуляция высших психических свойств (зрительной, слуховой памяти, мышления, воображения, внимания)
Отработка чувства ритма;
Развитие связной речи.
Описание оборудования: Сюжетные рисунки.
Уруьуй кемелеех логоритмика «Бэьиэлэй хайыьардьыт»
Тон хаарынан (Илиилэрин тегуруччу тутан миэстэтигэр хаамар)
Тымныы хаарынан (Илиилэрин имэринэр)
Кыычыр-хаачыр хаачыр5аан (уомэн, сыбдыйан хаамар)
Хайыьарга тураммын (Хайыьардаан кердерер)
Айаннаан иьэбин.
Биир ата5ым-иннибэр (Биир ата5ын иннигэр уунар)
Иккис ата5ым – кэннибэр (Биир ата5ын кэннигэр уурар.)
Уна илиибэр – хаалык (Уна илиитин кердерер)
Ханас илиибэр- хаалык (Ханас илиитин кердерер)
Аллараа туьэбин (Чохчойон олорор)
Уоьээ тахсабын (Ата5ын тебетугэр турар, илиилэрин уоьээ уунан эргийэр)
Тургэнник барабын. (Илиилэринэн дайбыыр)
Кенетук турабын (Кебус кенетук турар)
Эрийэ барабын (Хардары-таары уктэнэр)
Тобуктаан ылабын (Тобуктуур)
Иэ5эннээн биэрэбин (еттугун уна, ханас хамсатар)
Котутэн иьэбин.
Иэдэстэрим кытардылар (Иэдэстэрин туттар)
Илиилэрим тоннулар (Илиилэрин имэринэр)
Атахтарым сылайдылар (Атахтарын охсунар)
Ол эрэн… (Тохтоон ылар, сомуйэтин кордорор)
Тыаллыын суурэбин (Илиилэринэн “дирижер” хамсаныыларын онорор)
Былыттардыын сырсабын (Ата5ын тебетугэр турар, илиилэрин ере уунан эргийэр)
Куннэ уорэбин (Ыраас салгынна)
Ыраас салгынна (Илиилэрин туора тутан уна, ханас хамсанар)
Хайыьардыыр учугэйиэн! (Тойон эрбэхтэрин кердерер.)
Логоритмика “Сыыдам ханкы”.
Манан мууска (Илиилэрин туора туттар)
Дьэнкир мууска (Илиилэрин аллараа уунар)
С-С-С сыыгыныыр (Биир илиитинэн долгуну кордорор.)
Тимир тирэхтээх (Бачыынканы кэтэрин илиитинэн кердерер)
Бачыынканы кэтэммин
Халтарытан барабын. (Атахтарынан илин кэлин хамсанар)
Биир хардыы (Иннин диэки биирдэ хардыылыыр)
Икки хардыы (Иннин диэки икки хардыы онорор)
Уна еттубэр – тыал (Илиилэрин ере уунан уна – ханас далбааттыыр)
Ханас еттубэр – хаар кыырпахтара (Ханас илиитинэн сири эргиччи кердерер)
Оонньоьоллор миигинниин. (Тойон эрбэхтэринэн бэйэтин кердерер)
Эргийэ суурэбин (Эргийэ суурэр)
Ыстаналаан биэрэбин (Миэстэтигэр ыстаналыыр)
Охто сыыьабын (Тебетун илиитинэн туттан уна – ханас хамсатар)
Тура биэрэбин (Тура ыстанар)
Тэбинэ турабын. (Суурэр)
С-С-С сырылаччы (Биир илиитинэн долгуну кердерер)
Бэьиэлэй атахтар (Атахтарынан тибийэр)
Иннибит диэки (Суурэр)
Хатыыскалаан биэриэ5ин (Уна, ханас хардыылыыр)
Ханкылыыры себулуе5 н! (Таьыналлар, уорэллэр)