Гусалова
«Путешествие к зверятам». конспект ООД по физическому развитию в младшей группе
▼ Скачать + Заказать документы
Муниципальное бюджетное дошкольное образовательное учреждение «Детский сад с. Хумалаг»
Правобережного района РСО-Алания
Конспект организационной образовательной деятельности
«Физическое развитие»
на тему: Путешествие к зверятам»
(младшая группа «Арвайд н»)
Подготовила: Учитель-логопед
Гусалова А. Ю.
Конспект «Путешествие в лес к зверятам»
Цель:
- способствовать укреплению здоровья;
- вызвать эмоциональный отклик и желание учувствовать,
- способствовать созданию бодрого настроения у детей.
Задачи:
- упражняться в ползании под дугу, не касаясь руками пола; в сохранении устойчивого равновесия при ходьбе по уменьшенной площади опоры; в прыжках на двух ногах из обруча в обруч, с продвижением вперед;
- действовать по сигналу, выполнять бег в рассыпную, использовать всю площадь зала;
- закреплять навыки ходьбы и бега,
- развивать физические качества, быстроту и ловкость.
Оборудование: игрушечный медведь, заяц волк лиса, собачка, кошка, гимнастический коврик,3-4 дуги, два каната для узкой дорожке, солнышко и тучка, зонт, музыкальное сопровождение.
ХОД ЗАНЯТИЯ.
Организационный момент.
Дети входят и сроятся в одну шеренгу.
Хъомылг н г: - У бон хорз, н зынаргъ уазджыт, н чысыл хурт м ныййарджыт. Абон мах н сыв лл ттим ц у м дард балцы.
Рац уыт ма м ф ст сабит.
М нм афт к сы, цыма ам чи д р мб хст ис. Цыма чы уыдз нис….?
Сабыргайма н къахфындзтыл бац у м, м ф дыл ма рац ут.
Воспитатель находит зайчика и лису.
Фото
Хъомылг н г: - М н дзы чи мб хст уыди…
З гъут ма мын сыв лл тт, зонут ц чи сты?
Сыв лл тт : - Т рхъус м рувас.
Хъомылг н г: -адон сты хъ ды ц р гойт. Тынг раст.
Ф нды с ц м й махим араст уой дард балцы.
рбал уу м к р дзийы ф ст м дардд р ц у м.
(ходьба на носочках, на пятках, на стопе)
Нырт кк та ац у м гыццыл тагъдд р, м фен м чима ныл бамб лдз нис н ф ндагыл.
(воспитатель находит волка и медведя)
Хъомылг н г: - м н дзы чи бамб хстис, м куыд сабыр бадтысты!
Чисты зонут с?
Сыв лл тт : Арс м бир гъ.
Хъомылг н г: Зонут уыдоны д р ф нды нем бамбал уой уый.
Хорхз у д, ц уг дардд р. Ам н ф нд г цыд р къуынд г р зындис.
(ходьба «стойкой» по узкой дорожке 2- 3 раза).
Фото
Слышится голос собаки и кошки.
Хъомылг н г: Хъусут сыв лл тт чид р хъ р к ны, ама байхъус м к й хъ л с у уый?
Сыв лл тт : куыдз м г ды.
Хъомылг н г:
Раст з гъут, куыдз м г ды хъ р к нынц. Базыдтат с? з уын й нырт кк равдисдзын н к м мб хстсты уый. Зонут й куыдз м г ды куыд уарзынц згъорын?
Тынг ц ф нды нем дардд р ц уой уый. Ам азгъор м иум.
(бег по 2 раза)
Хъомылг н г: Сыв лл тт зонут цас бир сырдт ц ры хъ ды? Ама фен м ц, м цын нырт кк равдис м куыд ц рд г ст м уый.
Физминутка.
Хъомылг н г: У д хорз, еныр та фен м дардд р, куыд р вдз стут уый.
(ходьба друг за другом, руки на поясе, ползание по гимнастическому ковру, подлезание под дугу)
Фото
Хъомылг н г: Тынг хорз, сабит. М н куыд с р н разындыстут. Алцы д р уын куыд хорз рауадис.
Сабит, сырдт н с з рд м тынг ф цыдис не м, м ц ноджы д р ф нды. Куыд з гъут, разы стут, хъаз м дардд р?
Ц м нд р м м афт к сы, цыма къ вда уарынм къавы… Хорз м не м зонтик рахастам.
(ходьба за воспитателем со словами)
Хур наккаст н рудзынгм
Рухс к сы н бын тт м
Мах амдз гъд к н м
Хурыл цин к н м.
(воспитатель раскрывает зонт)
Фото
Хъомылг н г: Сыв лл тт, къ вда ныккалдта, р вдз згъорг зонтыкккы бынм.
(периодически показываются солнышко и тучки)
М н диссаг, хур та ныккастис! (3 раза).
Хъомылг н г: З гъут ма мын сабит, у з рд м ф цыд хъ ды к й ф тезгъо кодтам, у хи к й аирх фстат уый?
Тынг хорз. Хъ ды сырдт н афон у ф ст м с бын тт м м ц аф ндараст к н м.
(ходьба чередуя носок и пятку пот кругу)
Расставить игрушки по местам.
Фото
Хъомылг н г: Мах н д р афон у. Бир ф цыдыст м м ныр та гыццыл аул ф м сыгъд г у лд ф й.
(глубокий вдох и выдох, руки вверхи опустили медленно 2-3 раза)
Хъомылг н г: Сабит, ныр та ма мын з гъут, пп т й фылд р к й уарзут хъ ды сырдт й? м у з рд м фылд р цы ф цыди?
Ответы детей…
Фото
Хор зу д, нхъ лм к сдзыст м н ног фемб лдм.
Ацы л в рдт та уын рарвыстой хъ ды ц рджыт
(раздают конфеты)
Ууыл н балц к ронм рх цц.
Бузныг уе пп т н д р.
Х рзбон.