Лучший педагог года

План-конспект билингвального интегрированного занятия в средней группе «Поможем Красной Шапочке»

Азраъ Маламагомедова
План-конспект билингвального интегрированного занятия в средней группе «Поможем Красной Шапочке»

Конспект итогового интегрированного занятия

в средней группе

«Поможем Красной Шапочке».

Разработала и выполнила Восп:Маламагомедава Азра М. МКДОУ№2 «Ласточка» с. Унцукуль.

Программное содержание

Публикация «План-конспект билингвального интегрированного занятия в средней группе „Поможем Красной Шапочке“» размещена в разделах

1. Продолжать учить детей составлять короткий описательный рассказ по картинке, участвовать в общей беседе, излагать свои мысли.

2. Формировать навыки нахождения звуков в слове, согласовывать существительные с прилагательными.

3. Закреплять правила поведения в лесу, классификацию домашних и диких животных, повторить виды общественного транспорта, учить находить обобщающее слово.

4. Воспитывать у детей желание заботится, и помогать окружающим.

Ход занятия

В:Ралагье лъимал, жакъа дун группаялде щвелалде нилъер нуц1ил к1алт1а батараб кагъат. Лъайха, лъица гьаб кагъат бит1арабали?

Гьаб кагъат буго, Кутакабда к1удаэбелалъе йокьулей, берцинаб т1огъугрги бугей ясалъул кагъат. Лъалищ лъимал гьей щияли?

Ответы детей.

В:Рач1а ц1ализин?

«Хириял лъимал! бегьулеб батани кумек гьабе, пиражоказул карзина балагьизе, Ц1ах1илаб бац1ица бехъехъун ун буго дир к1удаэбелалъе росулел рук1арал пиражоказул карзина. (продолжаю читать… Амма гьеб батизе ккани г1емерал т1адкъаял т1уразе ккола) Дунги иней йиго карзина багьизе. Т1агъур баг1ар.

Гьабилищ кумек?

Ответы детей.

х1адур ругищ?

Гьедин батани, рилъинин рохьоре Т1агъур баг1арил карзина балагьизе.

Сунда дай лъимал нилъеца гьенибе сапар гьабилеб?

Ответы детей.

(Самолеталда, ракетаялда, вертолеталда,машинаялда, мотоцикалда,велосипедалда,ковер самолеталда, чода,каретаялда)

В:Рач1а г1одосан рилъинин.

Игра «Что можно, а что нельзя»

В:Гьабсаг1ат дица бицана рохьор рук1ине кколебали. Дунгун рази ругони нужоца хъат къабила,гьеч1они х1ат1ал къабизарила.

(Восп. называет правила поведения в лесу.)

- Х1анч1азул бусаби хвезаризе бегьуларо, -гъут1бузул г1аркьалаби рекизе бегьула, - Хъвидизе бегьула, -рохьоб ц1а бакизе бегьула, -рохьоб мусор тезе базе бегьуларо, -т1угьдул рет1ун, мерхьун хвезаризе бегьуларо, -рохьоса х1айванал рокъоре рачине бегьуларо. -Х1ут1-хъумур мерхъине,ч1инт1ие бегьула.

Балагьараб мехалъ нужода лъалеб бихьула т1абиг1аталда рук1унеб куц. Рилъа рилъинин.

(дети под музыку «Красная шапочка» в колоне но одному танцуя идут в лес)

Ралагье лъимал гьаб щиб?

Р-к. Лъар

В. Киндай нилъеца лъар бахине?

Ралагье, лъаралъ ругел ч1ах1иял, т1ад тарихалги хъварал къанал, цоцазда хадур тарихал ругел къанзде к1анц1ун, рортиларедухъ, х1ат1ал риччиларедухъ бахинин лъар.

Игра «Скочки на кочку»

Дети выполняют задание

В:Вай лъимал,гьалъе цо пиражок. пиражок батана, гьаб нухдасан ун бихьула бац1 карзинагун.

(Дети под музыку идут в лес)

В:Гьале щвана нилъ рохьил майданалде.

ЗАДАНИЕ №1.

В:Гьаниб лъвараб щиб дай лъимал? Щай х1айванал жура-гъурарал,мекъи ккарал? Гьа гьанже бич1ч1ана гьаб нилъер т1оцебесеб т1адкъай бук1ин. рач1а х1айванал рат1а гьарун жинца-жинцаг1умро гьабулеб бак1алда лъезин.

Игра «Кто где живет»

Дети выполняют задание

В. - Хал гьабе, бит1ун гьабурабищали.

щай дуца бац1 нак1к1ил гъот1ода аск1об лъураб?

Щай нужоца гьал х1айванал рукъалда аск1ор лъурал?

рик1к1е рукъалъул х1айванал.

Гьал х1айваназе кин абизе бегьилеб? (Рохьил)

Ответы детей.

В:Лъимал рач1а цо расанди гьабизин.

Д/Упр-е «Скажи наоборот»

В:Дица цо раг1и абила,нужоца ралагьизе ккола данде кколарел маг1наялъул раг1аби.

К1удияб- гьит1инаб халатаб –къокъаб бак1аб - т1адагьаб чорокаб - бац1адаб г1ебаб - ч1едераб канч1аб -бец1аб къвак1араб- тамахаб къо- сордо ц1ам – чакар хасел – рии.

В:-Молодцы! Т1убан бажарана гьаб т1адкъайги. Ой,балагье, пирожок, ц1ах1илаб бац1идаса бортун батила,босизин гьабги.

(Дети под музыку идут в лес)

ЗАДАНИЕ №2.

Игра «Один – много» с мячом.

В:Гьанже дица раг1и абила цоялъул къадаралда, а нужоца абе г1емералъул къадаралда.

Рукъ, бак1,кубик,ясик1о, кровать, чайник, кружка, яс, вас, стол,вац, яц, гъуд, г1уч1,машина, карандаш, т1егь,гъвет1,краска,

В:Гьаб щибдай? (Таблица – бицанк1о ва торг1о) Гьалда рекъон маргьа бицине кколеб рагьула нилъеца тог1ро цоцахъе кьун. (5-6 р-к)

Дети выполняют задание

(Рассказывание по мнемотаблице сказки «Репка»)

В:Молодцы! дие кутакалда бокьана нужоца бицараб куц. Бице щиб нилъеда гьаб маргьаялда малъулеб бугеб?

Ответы детей

В:Бит1ун буго цадахъ рекъон гьабуни бокьараб х1алт1и бажарулин бицунинеб буго гьаб маргьаялъ.

В:-Молодцы! Т1убан бажарана гьаб т1адкъайги. Ой,балагье, пирожок, ц1ах1илаб бац1идаса бортун батила,босизин гьабги.

(Дети под музыку идут в лес)

ЗАДАНИЕ №3.

Гьанже дие бокьун буго цо бицанк1о кьезе.

Сметаналда буцараб, гургинаб, т1аг1амаб,

г1анк1идаса, бац1идаса, цидукидаса лъутараб,

цараца жиб ….

Ответы детей

В: Гурга кинаб бук1араб? (Гургинаб, т1аг1амаб,аваданаб,бах1арчияб,бецарулеб)

Гьале столалда маргьабазда ругел героял. Ралагьун босун доскаялда лъе т1оцебе гургида данд ч1варав герой.

Г1анк1 кинаб бук1араб? (Х1инкъуч) Бац1 кинаб бук1араб? (Хъант1араб,Бакъараб,ц1ах1илаб,цидалаб) Ци кинаб бук1араб (залимаб,рурудулеб)

Цер магадулъ кинаб бук1араб (Сих1ираб,разияб,х1еренаб)

Ответы детей

(Все герои выкладываются на доке)

щиб нилъеда гьаб маргьаялда малъулеб бугеб?

Ответы детей (рецаризе, махсароде кквезе бегьуларин.

В:Г1ин т1аме лъимал нужода кеч1 раг1улеб бугищ? Лъил кеч1 дай гьаб? Р. Оцх1ут1алъул

В. Лъалищ к1к1арадул кеч1,гьорол кеч1,

Гьанже абе гъорлъ С звук бугел раг1аби

Ответы детей (сапун, салат, стол, сметана)

В:Гьанже абе гъорлъ З гьаракь бугел раг1аби.

Ответы детей (зонт, заяц, зебра)

В:абе гъорлъ А звук бугел раг1аби.

Ответы детей (арбуз, апельсин,ананас, автобус)

Д/и «Дежурная буква»

Гьанже г1ин т1аме, кинаб бак1к1алда байбихьудайищ, гьоркьобищ,ахиралдайищ гьаракь раг1улеб бугебали.

Т1оцебе раг1улеб бугони борхе кводрат,

гьокьоб раг1улеб бугони кружок,

ахиралда раг1улеб бугони лъабок1он.

Гьаракь «Ш» Шар, Машина, Марш.

Гьаракь «З» Зебр, Мозайка, Арбуз.

Гьаракь «Р» Рак, Комар, Экран.

Гьаракь «Т» торг1о, Конверт.

Дети выполняют задание

ЗАДАНИЕ№4.

В:-Молодцы! Т1убан бажарана гьаб т1адкъайги. Ой,балагье, пирожок,босизин гьабги.

(Дети под музыку идут в лес)

Ралагье, гьай щий лъимал (Красная шапочка)

КР. Шапочка : Рорч1ами лъимал! дида рак1ч1ун лъалаан нуж дие кумекалъе рач1унеблъи. Гьедин дун нуж рач1инег1ан ч1ун йик1ана, гьаб т1адкъаялда ургъулей. (В руках у нее листочек с пятью кругами и карандаш)

Лъалеб гьеч1о рохьилги рукъалъулги х1айванал гъорлъ бугеб маргьа.

В:Бук1анила К1иго рукъ, цояб….

Ответы детей (Г1анк1ги церги)

Рач1а гьеб г1анк1ил рукъ абураб маргьа рак1алде щвезабизин.

Сундасан байбихьараб маргьа (бук1анила бук1инч1ила г1анк1ги церги)

Бит1ун буго, бахъе г1анк1 ва цер.

Щиб бат1алъи бугеб гьазда гьоркьоб?

(Царал г1ундул лъабок1онал,рег1ерал руго,мег1ер халатал руго. Г1анк1ил г1ундул халатал овалный формадул руго, гьумер гургинаб буго)

Т1оцебесеб кружочекалда жаниб бахъе царал гьумер. К1иабилеб кружочекалъуб г1анк1ил гьумер.

Бице хадуб щиб лъвараб?

Лъабабилеб кружочекалда жаниб бахъе гьой, ункъабилелъуб цидук, щуабилелъуб х1елеко.

Гьаб маргьаялъ щибха нилъеда малъулеб бугеб?

(къуват бугин бергьенлъи бихьизабизе бегьуларин. Къуват бугесда данде къуват бугев камуларин)

В:Вай,ралагье гьале карзина.

КР. Шапочка :. Ой, дир карзина Баркала гьудулзаби. Нужоца бит1ун гьабурал т1адкъаяз гуребани кидалго батилароан дида гьаб карзина. Гьанже дун нечеч1ого ина к1удаэбелалъухъе.

Молодецал! дие кутакалда бокьана нужоца геом. Фигураз бахъараб маргьа. Нуж рук1ун руго ц1одорал,лебалал,бажари - лъай бугел лъимал. Гьале дир рахъалъан нуное сайгъатал. Къо-мех лъик1!

Дети: Нух бит1аги т1агъурбаг1ар. Салам бице к!удаэбелалда.

Щибха лъимал жакъа занятиялда бищун нужее бокьараб?

Ответы детей

Рилъа нилъ къаде кванде кват1ич1ого садикалде т1ад руссинин.

Публикации по теме:

«Поможем Красной Шапочке». Интегрированное занятие по развитию речи и ознакомлению с окружающим миром в средней группе Тема: «Поможем Красной Шапочке» Цель – обобщить и систематизировать знания детей о весне, уточнить признаки весны, упражнять в образовании.

Конспект итогового занятия по познавательному и речевому развитию в средней группе «Поможем Красной Шапочке» Итоговое занятие в средней группе «Поможем Красной Шапочке» (Области: познавательное, речевое развитие) Цель: способствовать формированию.

Конспект интегрированного занятия по математике в средней группе «Поможем гному» Конспект интегрированного занятия по математике в средней группе "Поможем гному" МДОУ Аладьинский детский сад. Воспитатель Журавлёва Ольга.

Конспект НОД ознакомление с окружающим миром «Поможем Красной Шапочке» для детей среднего дошкольного возраста Цель: закреплять знания детей о ягодных кустарниках родного края:лекарственными голубика брусника боярышник лимонник клюква шиповник и ядовитыми.

Конспект НОД по познавательному развитию «На помощь Красной шапочке» Конспект НОД «На помощь Красной шапочке» Воспитатель: Олехнович Элеонора Станиславовна Место работы: МБДОУ «Детский сад № 27 «Кораблик»,.

Конспект занятия по ознакомлению с художественной литературой с рисованием «Поможем Красной Шапочке» Программное содержание: Формировать интерес к устному народному творчеству, выявить умение выразительно рассказывать короткие стишки; выявить.

Конспект занятия в средней группе по образовательной области «Речевое развитие» «Поможем Красной Шапочке» Цель: закрепление и обобщение представлений у детей по образовательной области «Речевое развитие». Задачи: Образовательные: - продолжать.

Открытое занятие в средней группе «На помощь Красной Шапочке» Провела Лысаковская Евгения Александровна Детский сад №3 «Колокольчик» ст. Сторожевая-2 Образовательная область:познавательное развитие.

Спортивное развлечение во второй младшей группе «Поможем Красной Шапочке» СПОРТИВНОЕ РАЗВЛЕЧЕНИЕ «Поможем Красной шапочке» Цель: совершенствовать двигательную активность детей; формировать правильную осанку; содействовать.

Конспект интегрированной образовательной деятельности в средней группе «На помощь Красной Шапочке» Конспект интегрированной образовательной деятельности в средней группе[/b] Ход образовательной деятельности: Воспитатель: Ребята посмотрите.

Библиотека изображений:

Публикация План-конспект билингвального интегрированного занятия в средней группе «Поможем Красной Шапочке» (включая используемые в публикации файлы) размещена пользователем Азраъ Маламагомедова на основе Пользовательского Соглашения МААМ. СМИ МААМ действует в качестве информационного посредника в соответствии со ст. 1253.1 ГК РФ.

Автор публикации:
План-конспект билингвального интегрированного занятия в средней группе «Поможем Красной Шапочке»
Опубликовано: 14 апреля 2018 в 15:10
+3Карма+ Голосовать
Расскажите коллегам и друзьям!
Комментарии:
Всего комментариев: 3.
Для просмотра комментариев
Популярное из нового
3 июня. Всемирный день велосипеда. Передвижка «Как научить ребенка ездить на велосипеде»

3 июня отмечается Всемирный день велосипеда. Этот праздник призван повысить популярность велосипеда среди детей и взрослых, ведь жизнь миллионов людей на планете неразрывно связана с этим видом...

Июнь – первый летний месяц. Папка-передвижка «Лето. Летние месяцы»

Встречаем июнь – первый летний месяц!


Горячие темочки



РЕГИСТРИРУЙТЕСЬ!
Используя МААМ принимаете Cоглашение и ОД