Лучший педагог года

Занятие «Домашние животные» для младшего возраста

Оксана Анилина
Занятие «Домашние животные» для младшего возраста

П т м шле п л паракан муниципалл бюджетл в рент учреждений

«Н. А. Афанасьев яч лл К лкешри п т м шле п л паракан т п шкул»

Килти выль х-ч рл х

П л пухасси

Икк м ш к н ушк н

Анилина Оксана Николаевна

1 категорилл воспитатель

К лкеш - 2019

Тема: Килти выль х-ч рл х.

Т ллев сем: Килти х шп р выль х-ч рл хпе тата в сен урисемпе паллаштарасси.

В рент задачисем:

• Килти ч р чунсене «килти выль х-ч рл х» тесе каламаллине п лтересси.

• Ачасене килти выль х-ч рл х инчен, в сен урисем инчен ытларах п л парасси.

• Килти выль х-ч рл хе ынсем п хса усранине нлантарасси.

Публикация «Занятие „Домашние животные“ для младшего возраста» размещена в разделах

• Х ш-п р выль х-ч рл х сассине асра х варса ев рлесе каласси.

• Выль х-ч рл х урисене т р с тупма х н хтарасси.

Аталантару задачисем:

• Ачасен тимл хне, шух шлавне, тавракур мне аталантарасси.

• Выль х-ч рл х уйр млах сене ас рхама пул шасси.

• Ачасен с мах йышне аталантарасси.

Воспитании задачисем:

• Воспитателе тимл итлеме, ыйтусем ине т р с хуравлама х н хтарасси.

• Килти выль хсемш н т р шма х н хтарасси. ит ннисемпе п рле т рл е хутш нма хавхалантарасси.

Методика мел сем:

• В й.

• К тарту (керч ксен слайч пе ус курни).

• С мах (аса илтерни, ыйтусем, ачасен хурав сем).

• Хавхалантарни, в рент не тишкерни.

С мах йышне пуянлатасси: килти выль х-ч рл х, кушак урисем, йыт урисем, п ру, тиха, м рлатать, в рет, м к рет, к енет.

Интерактивл технологисем:

• Т ван (ч ваш) пуплевне аталантарасси.

• Хутш ну.

• В й сем вылясси.

Ус курмалли к тарту хат р сем: килти выль х-ч рл х керч к сен слайч сем.

Ус курмалли вале хат р сем: ч р чунсен маскисем, куччене сем.

К текен результатсем:

• Ачасем к тартн ч р чунсем килти выль х пулнине п ле.

• Ч р чунсене к леткен п р пай пе (пу пе) т р с кала.

«ура» с маха нумайл хисепре «урасем» тесе калама пултара.

• Ч р чунсен урисене т р с тупма пултара.

В рент н юх м.

I. Й ркелемелли самант.

Воспитатель: авракана пу тарнатп р.

Ал сенчен тыт натп р.

П р-п рне п хса кулатп р.

Юлташсемш н сав натп р.

Эп сир н ине п хса й л кулат п. Эсир п р-п рин ине п хса й л кул р.

II. Т п пай.

1. Тупмалли юмах н тупс мне тупасси.

Воспитатель: Ачасем, пир н пата паян х нана такам килесш н. Тимл итл р, тупс мне кал р.

Пул, хайма юратать.

«М р, м р» тесе в л юрлать.

Анне на с т парать.

ур м нчен ачашлать.

Ачасем, м н-ши в л?

Ачасем: Кушак.

Воспитатель: Маттур, ачасем, т р с п лт р. Ку в л кушак. (1-м ш слайд)

Кушак паян пир н ача садне килч. Ун н паян уралн кун. ав нпа та в л х нана х й н юлташ – ч р чунсене ч нме шутлар. М нле шутлат р эсир, камсем киле -ши кушак патне?

Ачасен хурав сем.

2. В й «М нле ч р чун пытанн?»

Воспитатель: Х насем пурте килн, анчах та в сем пытанн. В сем кушак валли сав н л самант т васш н. Ч р чунсем кушак патне тухч р тесен, пир н м нле ч р чун килнине п лмелле.

Воспитатель: Карта хы не м нле ч р чун пытанн? (2-м ш слайд)

Ачасем: не.

Воспитатель: М нле п лт р?

Ачасем: не пу кур нать.

Воспитатель: Карта хы нче м нле ч р чун? (3-м ш слайд)

Ачасем: Йыт. Йыт пу кур нать.

Воспитатель: Тата м нле ч р чун килн -ши х нана? (4-м ш слайд)

Ачасем: Лаша. Лаша пу кур нать.

3. Сывламалли х н хтару.

Воспитатель: Ак пур ч р чун та тухр те кушака саламлама пу лар.

ак ч р чунсем м нле сас сем к ларнине аса илер-ха. Саламлан чухне хытт н кала. Эпир те хытт н кал п р.

Воспитатель: Йыт в рет –

Ачасем: Хам – хам – хам!

Воспитатель: не м к рет –

Ачасем: Му-ук! Му-ук! Му-ук!

Воспитатель: Лаша к енет –

Ачасем: Их -х! Их -х!

Воспитатель: Кушак вара в сене хир –

Ачасем: М р – м р – м р!

Воспитатель: Ачасем, ак ч р чунсене камсем п ха?

Ачасем: ынсем.

Воспитатель: Т р с, в сем ынсемпе юнашар пур на. В сене ынсем п ха : апат итере, юрата.

- Йытта та. (5-м ш слайд)

- Кушака та. (6-м ш слайд)

- нене те. (7-м ш слайд)

- Лашана та. (8-м ш слайд)

Воспитатель: ав нпа та ак ч р чунсене килти выль х-ч рл х те. Пурте калатп р: килти выль х-ч рл х.

Ачасем: Килти выль х-ч рл х.

Воспитатель: Апла эпир сир нпе м нсем инчен кала атп р?

Ачасем: Килти выль х-ч рл х инчен.

Воспитатель: Кушак патне м нле ч р чунсем килн?

Ачасем: Йыт, не, лаша.

4. Выль х-ч рл хсен усси.

Воспитатель: Ч р чунсем х нара сав нч, ынна м нле ус панипе мухтанч. Кашни х й чи ус лли тесе шутлать. ав нпа та тавлашсах кайр. Ачасем, айт р-ха, ч р чунсене туслаштарар. Аса илер-ха, кашни ч р чун ынна м нле ус парать.

Йыт м н т вать!

Ачасем: П рт сыхлать. (9-м ш слайд)

Воспитатель: не ынна м нле ус парать?

Ачасем: С т парать. (10-м ш слайд)

Воспитатель: Маттур. Лашан уссине кам калать?

Ачасем: Йыв р япаласене, ынсене турттарать. (11-м ш слайд)

Воспитатель: Маттур, ачасем. Пир н тата кушак юлч. Кушак н усси пур-ши вара?

Ачасем: Кушак ш ши тытать. (12-м ш слайд)

Воспитатель: Курат р-и, ачасем, кашни ч р чун кирл, в сем пурте ынна ус пара.

5. Кану в х ч «Эс м н ятл?».

(Ачасем ч р чун маскисене т х на).

Воспитатель: Эс м н ятл? - М р – м р – м р!

Воспитатель: Эс м н ятл? - Хам – хам – хам!

Воспитатель: Эс м н ятл? - Му-ук! Му-ук! Му-ук!

Воспитатель: Эс м н ятл? - Их -х! Их -х!

6. В й «Ч р чунсен пепкисем».

Воспитатель: Ачасем, х нана килн ч р чунсен пепкисем пур-ши вара?

Ачасем: Пур.

(Ачасем калаймасан, воспитатель пул шать).

Воспитатель: Кушак н пепкисене м нле кала?

Ачасем: Кушак урисем. (13-м ш слайд)

Воспитатель: Йыт пепкисене?

Ачасем: Йыт урисем. (14-м ш слайд)

Воспитатель: нен м нле?

Ачасем: П ру. (15-м ш слайд)

Воспитатель: Лашан вара?

Ачасем: Тиха. (16-м ш слайд)

7. В й «Ч р чунсен урине т р с п л».

Воспитатель: Ачасем, кашни ч р чун урисене т р с тупма пул ш р-ха мана.

- Кушак н. (17-м ш слайд)

- Йыт н. (18-м ш слайд)

- нен. (19-м ш слайд)

- Лашан. (20-м ш слайд)

III. П т млет.

Воспитатель: Ачасем, ч р чунсем туслашр. Малашне в сем в р м. Кал р-ха, м нле ч р чунсем туслашр?

Ачасем: Килти ч р чунсем, килти выль х-ч рл х.

Воспитатель: Маттур, ачасем. Эсир пит лай х лер р, мана пит пул шр р. ак выль х-ч рл хсенчен х ш сем сир н те пур. Эсир в сене юратат р-и?

Ачасем: Юрататп р.

Воспитатель: Кушак х й н уралн кун яч пе пурин валли те куччене сем хат рлен : ч р чунсем валли те, пир н валли те.

(Ачасене куччене сем вале се пани).

Прикреплённые файлы:

Публикации по теме:

Конспект занятия в первой младшей группе «Путешествие на машине на ферму» на тему «Домашние животные и их детёныши»Конспект занятия в первой младшей группе «Путешествие на машине на ферму» на тему «Домашние животные и их детёныши» КОНСПЕКТ занятие в первой младшей группе «Домашние животные и их детёныши». Путешествие на машине на ферму. Цели: продолжать учить детей.

Лексико-грамматическое занятие в старшей группе детей с ОВЗ «Домашние животные»Лексико-грамматическое занятие в старшей группе детей с ОВЗ «Домашние животные» Цель: Знать: Названия домашних животных(4-5, внешний вид, питание, польза, приносимая людям. Детеныши домашних животных. Предварительная.

Лэпбук «Домашние животные и домашние птицы» для детей раннего дошкольного возрастаЛэпбук «Домашние животные и домашние птицы» для детей раннего дошкольного возраста Уважаемые коллеги представляю вашему вниманию тематическую папку. Очень долго я изучала, что такое лэпбук и вообще нужен ли он нам воспитателям,.

Обобщающее лексико-грамматическое занятие в старшей группе детей с ОВЗ «Дикие и домашние животные и птицы»Обобщающее лексико-грамматическое занятие в старшей группе детей с ОВЗ «Дикие и домашние животные и птицы» Задачи: 1. Закрепление представлений о домашних животных, птицах и диких, их внешнем виде и образе жизни. Формирование обобщающего понятия.

Обобщающее занятие «Дикие и домашние животные и птицы» в старшей группе с ОВЗОбобщающее занятие «Дикие и домашние животные и птицы» в старшей группе с ОВЗ Задачи: 1. Закрепление представлений о домашних животных, птицах и диких, их внешнем виде и образе жизни. 2. Формирование обобщающего.

Открытое занятие по развитию речи в подготовительной группе «Дикие и домашние животные»Открытое занятие по развитию речи в подготовительной группе «Дикие и домашние животные» Цели: 1. Закрепление представлений о диких и домашних животных. 2. Образование и употребление притяжательных прилагательных с суффиксом.

Открытое занятие во второй младшей группе «Домашние животные» Образовательная область: «Социум»; «Коммуникация» Раздел: Ознакомление с окружающим миром. Тема: «Домашние животные» Цель: Называть домашних.

Проект «Домашние и дикие животные» для старшего возраста 1. Название проекта : Дикие и домашние животные. 2. Проблема проекта: рассматривая с детьми картинки про диких и домашних животных, у нас.

Интегрированное занятие «Викторина от почтальона Печкина» по теме «Домашние животные» Викторина от почтальона Печкина интегрированное занятие по образовательным областям «Ребёнок и природа» и «Развитие речи и культура речевого.

Занятие по развитию речи «Домашние животные» в старшей группеЗанятие по развитию речи «Домашние животные» в старшей группе Цель: систематизация и обобщение имеющихся представлений о домашних животных Задачи: развитие устной диалогической речи.

Библиотека изображений:
Автор публикации:
Занятие «Домашние животные» для младшего возраста
Опубликовано: 2 февраля 2021 в 18:54
+7Карма+ Голосовать

Юридическая информация: публикация «Занятие «Домашние животные» для младшего возраста» (включая файлы) размещена пользователем Оксана Анилина в соответствии с Пользовательским Соглашением МААМ. СМИ МААМ действует в соответствии со ст. 1253.1 ГК РФ. Используя МААМ принимаете Пользовательское Соглашение.

Расскажите коллегам и друзьям!
Комментарии:
Всего комментариев: 2.
Для просмотра комментариев
Популярное из нового
6 июня. Пушкинский день России. Передвижка «Пушкин А.С.»

Ежегодный праздник, посвященный великому русскому поэту Александру Сергеевичу Пушкину. 

5 июня. День охраны окружающей среды. Консультация «День охраны окружающей среды»

5 июня во все мире отмечаетсяВсемирный день окружающей среды. Это профессиональный праздник для всех экологов, защитников природы, активистов и специалистов поохране окружающей среды.


Горячие темочки



РЕГИСТРИРУЙТЕСЬ!
Используя МААМ принимаете Cоглашение и ОД